söndag 19 juli 2009

Våran minitripp...

Börjar med lite småsaker jag har handlat...var på Överkalix marknad idag, hittade lite saker där. blev nog dryga 1000-lappen iallafall, drar ihop fast man tycker att man inte handlar nå.Blev bla denna fina tygpåse från Djungeltrend från boden, hon hade massa fina saker där, ska gå in och kika på deras hemsida sen nån kväll när jag får tid...www.djungeltrend.com. Kolla vad jah har hittat, en vit häst, efterlyste ju en sån där ett tag, och nu fanns det en i lycksele.Inhandlade även detta söta skåp, ingen av dom har fått nån plats än, men dom åker väl fram när jag möblerar om=)...Titta så söta örhängen jag fyndat, Skulle köpa enkla vita pärlor, men då hittade jag dessa som fick komma med hem=)


















Lite bilder från djurparken...en kille som hade fullt upp hela dagen...men griståget var nog ändå favoriten..

































Hade även lekrum på hotellet som var superskoj...
en trött kille efter dagens aktiviteter...Släppte aldrig hans nya traktor som han fått, skulle ha med den överallt, tillochmed sova med den...sötisen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar