måndag 20 juli 2009

Måndag...

Härlig dag, just nu sover Alexander och jag har just kommit in från lite målning, soligt och fint väder ute...varmt=) plockade upp lite rabarber som jag var över till grannen med, kommer ju så mycket så man hinner inte göra från allt...fick även lite jordgubbar från vårat land igår, härligt att kunna plocka från eget land=)


gårkvällens och morgonens projekt bestod av stenplock.Har fyllt igen jorden runt om tujorna på framsidan, dom är så fina när det är lite mossa på dom, men det tar sitt lilla tag ska jag då säga.






Ringde till goMalin igår och hörde om vi skulle göra middag och mysa nån dag, så på onsdag ska jag iväg till henne. premiär för suschi( stavas det så)?iallafall, gott tror jag det blir, trevligt vet jag att det blir=)
Ska ut i solen nu, sen ska vi och säga grattis till mormor som fyllt 50 och kom hem igår...Hadé




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar