torsdag 16 juli 2009

Förvandlingen...

Köpte mig ju ett blocketfynd när vi var till luleå......Grundade med grått och drog några varv med vit penseln, Sandpapprade lite i hörn och kanter=) sen blev det såhär...



In med det gamla och ut med det nya=) enligt mig var det 1000 gånger finare, men enligt anton...nja.










Skåpen fick vara gråa invändigt både uppe och nere...












Hann med en liten loppis sväng idag innan jag for och lunchade med Evelina och Mia, blev inte mycket till fynd endast denna, men alltid något.
Åt chinamat till lunch med tjejtrion=), gott, gott, Evelina far ju till Jordanien imorgon så det var väl det sista man såg av henne tills den 24/8 då hon kommer hem.hoppas du får skoj gumman=)
Väl hemma drog jag igång med bullbak i fullo. gjorde dubbel sats så nu är frysen full med fika.Imorgon bär det av till Lycksele, ska bli kul att komma iväg en sväng bara vi 3. Har packat redan i morse så det är bara småsaker som ska packas nu, men jag glömmer väl nå, känns alltid som det när man har 1000 saker som ska med. nåja, nu till sista packningen, sen tv=) hadé

1 kommentar:

  1. Vart fint ju =)men det kan ju ta ett tag för gubben i huset att vänja sig ;)
    Christer frågade idag om jag kommer orka jobba till slutet..men hm..varför skulle jag inte kunna det om det känns så pass bra som nu, bara det finns jobb så kan jag jobba deltid 75%. Åtminstånde nån vecka efter semestern, för jag vill inte jobba till sista dagarna utam två veckor innan beräknat datum vore det skönt att få varva ner och göra klart för bebisen..Man vet ju inte när h*n kommer. Men man får väll se, ni kanske inte blir av med mig än ;) eller så blir ni det. Känns ganska tråkigt att bara sluta när jag varit där så pass länge, tänka sig att det är över två år sen jag började på buketten..ja tiden går fort när man har roligt ;)
    Ha det kul på eran lilla tripp, så synes vi väll nån dag. Jag och gumman kanske kommer och hälsa på er nån dag här senare nu när jag också är eller blir ledig =)
    Ha d/Tjocka Mia

    SvaraRadera