lördag 4 juli 2009

Lördag...

nu är ännu en sak avprickad på semesterlistan...skönt...städade ur allt som vi inte använder och for med det till fyndis...då återstår det bara att se hur mycket som blir sålt av det.Pysslat på lite här hemma, gjorde lite kort nyss med spets.så har jag även piffat upp en blombänk...inte färdigdekorerad än, men inget ork till det nu, så jag visar den iallafall...Blir nog tennis imorgon om vädret tillåter, brorsan och emma skulle nog haka på så det blir dubbelmatch evelina om du fortfarande e på?hihi drar iväg alla på tennis nu...resonerar som så att de e ju lättare att fånga bollen om man e flera på plan...för dom som är nybörjare vill säga=) nu till mys med lillkillen som sitter och knaprar på sitt kex=)














7 kommentarer:

  1. Klart jag är på, wimbeldon nästa ;) hahaa.

    SvaraRadera
  2. hej!
    Ja spela ni...själv är jag preppad med myggbett så ni får ingen hejarklack ;)
    Nyss kommit hem från bröllopet, kul, annorlunda och bruden var nöjd med buketten. Så bättre än så kan det ju inte bli =)
    när och hur var det modevisningen i morron?
    Hejs svejs!

    SvaraRadera
  3. Oooh! Bra att få påminnelse! Give us a call tomorrow så spelar vi. Under dagen hoppas jag, för vi ska till Morjärv klockan 18. Ser fram emot att smiska er i tennis! JAG ÄR BÄST! BD

    SvaraRadera
  4. Som sagt.... JAG ÄR BÄST!

    SvaraRadera
  5. Modevisningen är nog mitt på dan nån gång, så jag spela gärna efter den :) btw. JAG OCH HELENA KOMMER SPÖA DIG I TENNIS EMMA! KICK YOUR ASS :P ttyn (talk to you nevah' som Paris skulle ha sagt)

    SvaraRadera
  6. Du är så duktig på att pyssla och det blir så fint =) skulle också vilja få det så där fint och orka måla och dona som du. Men jag kör på halvdant i stället =(
    Kolla in piraterna som sjöng musik med Irlänsk stil =)
    Vart är modevisningen egentligen?
    Ändrade också lite i min blogg, tyckte jag lät lite väl kaxig om att jag kan ;) Skratt!
    Nepp..nu frukost, sen hämta gumman hos mommo här på ett tag.
    Hej hej!

    SvaraRadera