tisdag 7 juli 2009

Hittade gamla klädnypor när jag skulle kasta torkvindan som vi haft liggandes i skogen...klart jag tog reda på dom=) pryder sin plats i tvättstugan vid mitt gamla strykjärn.

Varit till tippen med lite skrot...samt till fyndis för lite påfyllning av bordet, och sen handla, hämta ut paket, wiklunds, hem, äta natta Alexander och nu ska det ut och målas...måste ta tag i det nu igen, är så spyless så ni anar inte.men det måste ju göras...däremot så tror jag inte på långa vägar att vi kommer att hinna med allt annat om jag tänkte vi skulle hinna...nåja, vi får ta det nästa år annars.


Var tvungen att göra lite mer av mina kort...placerat ut dom lite här och där....
























just ja....målning var det...Och Evelina, nu har jag handlat alla ingridienser till morotskakan=) gäller bara att snöra ihop den också=)

1 kommentar:

  1. hahaa perfekt ;) ser fram emot tennis och morotskaka här ngn dag då :)

    SvaraRadera