måndag 6 juli 2009

Modevisning...

var och kollade på modevisningen för berlins igår som modiga evelina gick på...du är så duktig tjejen=)
Här är några av plaggen som hon visade, blev endel suddiga bilder, men inte så lätt att fota dom få sekunder hon stod still=)













Tjejerna som gick....




Köpte mig ett halsband därifrån....så gulligt=)














Var ju och spelade tennis igår. Jag , Evelina, Peter och Emma, det gick väl sisådär, men vi hann ju bara värma upp så hämtade Anton och Alexander mig för middag i rian...nåja, ska ta en till match inom snar framtid=) måste ju öva nu...ska och köpa nya racket tillochmed=) nu är det seriös tennisträning som gäller...nåja tillbaka till matlagningen, nyss gjort kyckling i ugn med grönsaker och chilisås, och nu håller jag på med lasagne...ibland får man il...=)lillkillen soven så de e bara passa på att göra så mycket som möjligt=) hadé


1 kommentar:

  1. Hej...Kul med ett inlägg...

    Tack!!

    Ja, vi har varit förrut å bott på hotell lappland och varit på djurparken, men det är nu typ 2 år sen...så i år är ju Emelie större Och Emma lär nog få ut mer av detta denna gång....Men jag lär fota en del, samt att det lär hamna på bloggen sen...
    Åter igen, ditt hem är såå vackert...Å halsbandet du köpte var fiint...Önska man kunde använda sånt...Eller ha råd...
    Ha d gött å krama om er goa Alexander...
    Kram, Elin

    SvaraRadera