onsdag 8 juli 2009

Luleåsväng....

varit till luleå idag med syrran, kul att komma sig iväg en liten shoppingsväng, hittade jättemycket fint...käkade på exotic, 8 rätters buffe med friterade bananer med glass till efterrätt, emma satt bara och skrattade när jag åt efterrätten, jag rös så gott var det, är nog bland det godaste som finns...är fortfarande sååå mätt så jag får inte i mig middag, helt klart värt sina ynka 79:-=)



Tiden gick så otroligt fort, tyckte att vi stressade så, och var tvungen springa 2 gånger och fylla på i parkeringsavgift för att vi skulle hinna med allt.Sprang på madde på stan också, kul att träffa henne, längesen sist, känns som om vi hade så mycket som hade hänt och jag var ju så stressad så vi hann ju knappt prata nå=)får ta nån bättre gång sen madde=)iallafall, hittade denna söta tekanna med kopp på indiska som jag inte kunde motstå, dom har ju så mycket fint, så det blev en liten ommöblering när jag kom hem på hyllan=)

Handlade bla denna söta tröja, och örhängen, var ju så otroligt mycket rea över allt, så man fick mycket för pengarna=) det gillar vi=)


















1 kommentar:

  1. Det finns en stor trådrulle på jobbet som ligger och väntar på dig ;) En som det vart spettsband på. Så den ligger där och väntar, och väntar och väntar =)
    Och den där morotskakan lät ju inte helt fel =) fniss
    Jobbat på som ett jehu idag, är ju 5 begravningar totalt och rubbet till alla. Så det har sprättat blommor hela dagen, mina händer säger att det synns att Helena inte jobbar. Taggar och skit =(
    Men det är bara tat jobba på, dryga veckan kvar nu.
    Hej svejs!

    SvaraRadera