söndag 26 juli 2009

Jisses vad mina murgrönor växer...blir helt paff, har jag så gröna fingrar?=)måste inhandla lite mer plättar i luften tror jag...
Var ju på teater igår, var jättemysigt och skoj, vissa saker roligare än andra, men helt klart värt att se fler år...kan varmt rekomendera det...Här ser ni vårat altanbygge...sprättat upp varenda bräda...ojoj,allt tar sååå lång tid,man beräknar att det ska ta si och så länge, men man får mer än dubbla det varje gång man börjar med nå nytt.Detta blir sista projektet för i år nu...ska sätta utebelysning i altan och sen blir det nya garage portar, men sen är det finito med bygge.


Min kära far=)





Olika småsketcher blandat med sång och dans....nu till mitt nya kvällsprojekt...Hadé




1 kommentar:

  1. SE där! även du kan ta hand om murgrönor, är ju inte så svårt när man väl är igång ;) man tror det är värre än vad det är..Skratt! ( jag trode inte att mina skulle växa och hållas vid liv så här långe =)
    I morron åter vi till Lycksele på en liten tripp, och vet du vad för H-vete som hände mig i kväll =( från en tand har det lossnat en bit. Snacka om otur och det kommer ju kosta en del pengar också =( F_N! men det är bara bita i det sura äpplet och fixa den om några dagar. Sen att jag inte hinner göra det innan vi far är ännu jobbigare..men men det kommer nog gå bra.
    känns ganska stressande att det redan gått en hel vecka av semester..men 3 återstår om inte fler fast arbetslösa dagar i fall det inte blir nått jobb sen.
    Ses/mia

    SvaraRadera