tisdag 5 maj 2009

ojojoj,idag har det varit en jäktig dag, varit ledig från jobbet och började morgonen med ett JÄTTElass med tvätt, sen bakade jag matbröd, plockade här hemma, iväg till kalix, handla, hämta färgkartor till knutarna som ska målas om, hämta ad-droppar på vårdcentralen, in till apoteket, hämta upp mamma iväg till granån, var förbi lyktan och hämtade hem lite gofika, sen hem och göra middagen, bada lillkillen...(pustar ut)...han har dessutom varit på det jävligaste humöret av dom alla idag, ska inte vara i famnen, inte i vagnen, skriker och springer, var så snabb när vi kom hem, medans jag bar in matpåsen från bilen hinner han springa till andra sidan tomten och hittar en djup pöl som han sätter sig i.lerig och blöt upp till midjan och allt dyngsurt och smutsigt.nu har han somnat för idag och jag blev plötsligt sååå rastlös.vet inte vad man ska hitta på.eller vad man ska orka göra...bara skit på tv dessutom till kl 21.00 då jag bänkar mig framför 5:an,
lite bilder på kakmonstret från fikat....




1 kommentar:

  1. Läste just komentaren du pratade om att du hade skickat =) den fanns där men du hade skrivit den under VED bilden =) inget raderat inget glömt inget surt ;)...see you en liten stund i morron på kneget.

    SvaraRadera