måndag 25 maj 2009

Måndag igen...

puh...stressigt som tusan i butiken just nu...full rulle. Sen fyller jag ju år på onsdag, tror nån att jag hinner baka...nope, gästerna får nöja sig med lite köpesfika.mamma skulle göra en tårta också som hon skulle ta med...det blir så bra så.Var ju till haparanda igår, besökte ikea, vilket jag inte ofta gör...skulle köpa ramar till korten från danielphoto, och lite blockljus, sen hittade jag denna fina skål, stor, djup...och grå.det var jag ju tvungen att göra någonting åt=) blev mycket bättre såhär.
Inhandlade lite blomster idag, fint med vitt i mina amplar på bron...blir nog 2 till imorgon.

Just ja, gissa vem som bakade scones 06,10 imorse?uppe med tuppen som vanligt.på Söndag när vi vaknade kändes det som om Alexander sovit lite längre än vanligt, och man kände sig utvilad, och mycket riktigt, vi hade fått sova till 06,30 innan lillkillen steg upp=) tänk vad lite x-tra sömn kan göra gott=)
Nu till tv:n och färjan 2.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar