torsdag 14 maj 2009

byte av dörr...

bytte ytterdörr igår, så nu har vi en helt ny dörr, som inte tar i när man öppnar den.är ganska skönt...men just nu ser det ut som f-n runt om, så det ska väl anton försöka fixa till idag om han hinner.med dörrbytet innebar lite ommöbleringar av kransarna...gjorde om dom lite, så nu får dessa pryda garderobsdörrarna i hallen...och poppelkransarna försvann, kanske kommer en plats till dom snart...=) nåja iallafall...hittade denna på jobbet igår, kan man verkligen kalla shabby chic=) fick den för en billig penning, var ganska dåligt skick, så den är på rep och målning nu, kommer mer bilder när den är klar...jobb om 3 timmar..pust, jobbar till stängning, och det finns miljoner saker att göra hemma, det gör mig lite småstressad.nu ropar lillkillen från våra sängar, det innebär bus och hopp i dom ,något som han vet att han inte får, men det är väl det som gör det så mycket roligare...





1 kommentar:

  1. Svar på din kommentar, jakt är inte heller mitt intresse är makens. Om man läser första inläggen jag gjord när jag började blogga förstår man varför jag blir tokig på hans jakt i bland, hi hi. Nilla

    SvaraRadera