lördag 2 maj 2009

Morjärv och haparandasväng...

har hunnit med mycket idag...vaknat 05.33 hmm, kollade på klockan om det verkligen kunde stämma att det var hela 4 timmar tills jag kunde börja bege mig mot morjärv...iallafall, for dit på morgonen en sväng och gjorde lite fynd som jag målat upp under kvällen.Denna madonna, sökt efter en sådan ett tag och vilken tur att dom hade en.otroliga 40:- lyckades jag pruta till mig den=)blir bättre och bättre på att pruta...samt en picnickorg som jag ska ha i kontoret på golvet, ett skrin som jag piffade upp, får också placeras i kontoret, ska ha det som kritask åt Alexander det blir nog bra.Håller på att måla det andra fynden, så det kommer det bilder på lite senare. Har målat upp en gammal hylla också som jag bytt in till kontoret,( försvann en annan möbel när den kom in) I haparanda hittade jag dessa söta små skor( eller vad man nu ska kalla dom) på kappahl, sen fick det bli en tunika, ljusgul sådan, och en dress åt Alexander.När vi kom hem hann vi med lite ved också...pust, är redan ganska trött=)Känns konstigt att det är lördag, men skönt med en dag till med ledighet...nu ska jag åter till måleriet...tills vidare..

1 kommentar:

  1. Hej! Vilka fynd :) Ja, allt var jättefint! Många kramar Emma

    SvaraRadera