onsdag 27 maj 2009

Kalas...=)

Allt folk har just farit, tårta och fika var på menyn, och jag verkar ju ha skött mig bra efter alla presenter=) lite presentkort här och var också, nu ska det inhandlas nya saker=) Denna söta doftpåse och presentkort fick jag av Mia på jobbet redan imorse. den e så söt i vardagsrummet=)...fick mig en ny mobiltelefon också...bara komma på hur den funkar så blir allt bra, blir lite frustrerad över alla funktioner på den innan man lär sig...tycker allt bara går söligare just nu, när man ska lirka ut vars allt är, men det kommer väl...Min käre morfar fyller också år idag, så han har jag ringt och sjungt till=)...annars då...Jo en STOR nyhet...Min Ann-lo gummsa har blivit mamma igår, en liten flicka som tyckte det var dags att komma lite tidigare än planerat,2 månader=) men allt är ju bra och så, önskar dom all lycka tills vi cs...Nu ska jag fixa lite till med telefonen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar