söndag 24 maj 2009

lådbygge...

Har byggt en låda med lock, som jag så hårt jobbat med,,ok, kanske inte den finaste, men jag har slitit=)...när jag bad anton om hjälp med gångjärnen så tittade han på lådan och sen på mig och sa..." älskling jag vet att du slitit med lådan där, men den ser förjävlig ut" tittade på han och sa att den blir ju finare när jag målar den..."släng ut skiten" var det svar jag fick...hmm, vilket stöd man har ibland...så denna kommer väl platsa i nån skrubb, ska då inte slänga den som jag jobbat så hårt med=)


Nåja inget måleri idag iallafall.det regnar ju.känns onödigt att inte kunna måla nu när man har sin enda lediga dag.Får se om det blir haparanda istället då...lite vedlass blir det väl, ååå vad jag längtar till att få trava ved nu, det riktigt spritter i fingrarna=)....not.


1 kommentar: