måndag 11 maj 2009

inhandlat...

en plättar i luften jag med, Mia på jobbet köpte en idag, och jag skulle egentligen ha köpt en murgröna till min soppskål, men jag blev så sugen...får se om jag nu lyckas få den att överleva...men kan Mia så ska väl jag kunna?=)


Bytte ut ett bord idag också, har hittat detta bord hos mamma och pappa som jag målade om för några veckor sedan, men då fick det inte plats någonstans, så det var ju bra att det kom till användning...blev mycket ljusare och finare med detta.
Håller just nu på med att måla lite hängbjörkskvistar, som jag ska göra björkhjärtan, och björkkransar av...kommer väl bilder lite senare på dom...Har hängt upp en specialbeställd stege av morfar...skulle användas till nå annat men nu hamnade den där istället...kommer nog bli bra iallafall, ni får se sen.
Varit och inhandlat en ny dörr idag också...en vit, med halvmånefönster, tyckte att den passade in hos oss, sen har vi hämtat färgprov till knutarna, målat och bestämt oss för en...så nu är det bara att hämta ut färgen och börja måla...pust, vi hinner kanske börja med det i helgen, jag är ju ledig så...nä, nu åter till målandet...hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar