fredag 18 september 2009

Torsdagsmys...

varit och köpt en växa säng till Alexander.Hittade den på blocket för en billig slant och fixade upp den, så igår blev den klar...han såg så stor ut i den där han låg och sov. Gjorde lite scones igår till idol och tände lite ljus...var så mysigt, tänk vad lite levande ljus kan göra.
Var förbi till återvinningen igår innan jobbet, gick en sväng på 2 minuter typ=) var så stressad för Alexander skulle på dagis...men jag fick iallafallsyn på några ljusstakar som jag tror ska bli mina idag=), ska förbi fyndis efter jobbet oxå, tänkte att man kanske ska sänka priset på lite innan de e dags att plocka bort det så jag slipper dra med mig allt hem...

Nåja...idag jobb till 15=) skönt, sen blir det pizza och karra=) en riktig sliskfredag som vanligt=))...hadé allesammans


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar