tisdag 29 september 2009

Tisdag...

skönt med kort dag idag.... då hinner jag ta tag i huset lite, röja undan lite och kanske börja att måla min fönsterbräda som jag tänkt börja med...idag blir det lite bilder från tvättstugan...
Känns så skönt att dom senaste dagarna när jag hämtat Alexander från dagis så ska han inte hem, han har fullt upp med alla bilar, och med att leka.Står alltid med bilar, eller vid billådan när jag hämtar han=) på nå sätt känner man sig mindre stressad på jobbet, när man lämnar han glad än när man lämnar han då han är ledsen...just nu ligger han på golvet och grinar för att han inte fick slå på datorn...han har humör den lille=)

ska gå och gosa med han, eller slå på " stora maskiner" på datorn som han egentligen vill=)















Hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar