måndag 28 september 2009

Måndag...

Känns som om jag sakta men säkert börja varva ner lite från förra veckan nu....Måndag idag, och ny vecka, var och klippte mig idag, har inte klippt mig såhär kort på vääääldigt länge, men jag trivs, det måste hända lite nya saker nu känner jag, klicka iväg en stor klädbeställning igår också, så det kommer väl i veckan...sen har vi bokat bowling på fredag ett helt gäng...blir skoj, ser fram emot det=) sen är jag ju ledig på lördag...=))) funderar på om jag ska se om Eva vill jobba min helg den 24:e då e de STOR loppis på arcus, vill ju som fara=)

Här kommer lite mer bilder från badrummet...bit för bit håller det på att göras om där...












Ska försöka ta mig till Luleå snart för att träffa Anna...var som ett tag sen sist, vet bara inte än när jag ska klämma in det=)
Imorgon jobb till 14.30 vilken kanondag=)
Nu till kvällsmys...hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar