tisdag 8 september 2009

Började dagen med att fara till Luleå för att träffa Ann-lo, och lill Tina. Åt Lunch på Exotic, hann dock inte njuta så mycket av maten denna gång efterssom det fanns en vild liten kille vid bordet.Alexander var som en orm hela tiden, så det vart en kort visit, men jag hann ju träffa dom en sväng iallafall=) Har tagit bort sommarblommorna ute nu, bara 2 surfiner kvar så är det rensat, var på tiden. Så nu byts det ut mot ljung...tänkte ju inte köpa några, men vad ska man annars sätta. Satte även om mina 2 murgrönor som jag haft ute, jisses vilka bågar jag fick av dom...man ser kanske inte riktigt hur stora dom är, men det är ett bamse hjärta och inte ett litet ett=)


Tycker det är så fint med gamla nycklar, ena gubben på min favvoloppis berättade om att han har en hel vägg med gamla nycklar som han samlat ihop, men dom hade inga till försäljning...det hjälpte ju inte mig särskillt mycket...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar