lördag 5 september 2009

Lördag...

Mina nygjorda inköp är färdiga...tomteverkstan får ha några vilodagar nu=) inhandlade denna lampskärm med fot som jag målat upp=) vet bara inte ännu var den ska placeras...prövar mig fram...


Lämnade sakerna på fyndis i eftermiddags, mamma fick komma med som bärhjälp.Folk hann ju plocka saker innan jag ens hann ställa fram dom. kul, kul, ska fylla på med lite till på mån. som sagt får ta lite pö om pö när jag har så mycket.
Rensat lite här hemma oxå, skönt att röja undan, hittar bara mer och mer saker som jag märker upp till bordet=)
Målat upp en spegel också, som jag fyndade för en 100-ing på återvinningen, men den är inte riktigt färdig, så det kommer väl bilder på den oxå.
Nu ropar nötmixen på mig, dags att lördagsfrossa=)

1 kommentar:

  1. Lampan passade bra på bilden från sovrummet =) Du är duktig du som orkar och ids pyssla..jag har helt tappat gnistan och ids inte alls. Hittar nått nytt fint då och då men inget jag ids fixa upp. Vet inte hur många gånger jag vart på väg till Morjärv, men jag har ju än inte kommit mig dit.
    Ha en bra dag på jobbet så synes vi om inteförr så på fredag då lillkillen fyller år, å sen på lördag så klart när det skall jobbas ;)
    Föresten..
    -Vad kan Alexander vilja ha i paketet sitt? Det kanske funkar med nått i bil eller traktor väg? eller liknande? Jag ska åka till Happis och barnens hus nån dag för där finns det ju lite att välja på..
    Hej svejs =)

    SvaraRadera