torsdag 10 september 2009

Torsdag...

ja, vad ska man säga om denna dag?inte min dag iallafall...Började morgonen med stress till tusen när jag kom på att Alexander skulle vara ledig imorgon när han fyller år, jag hade ju tänkt köpa glass åt ungarna på dagis, men då slog det mig att jag var tvungen att köpa dom idag, sagt och gjort...hann både till dagis och jobb halvspringandes med flås...


Skulle köra en begravning på morgonen, när jag väl kommer dit har dom missat att lägga in ordrar, så jag fick vända tillbaka till jobbet och hämta mer blommor som skulle vara där...hann precis innan de anhöriga kom...pust...väl tillbaka till jobbet kommer det en kille till mig och säger att han har backat på min bil...dessutom är den backat på så mycket att bilarna sitter fast i varandra.var ett helt gäng som stod ute för att diskutera vilket alternativ som var det bästa för att få lös dom...nåja såna saker händer ju...stressar på min 30 minuters lunch och handlar allt till kalaset, här ska det bakas och göras tårtor...=)slänger i mig maten, och hinner göra begravning, lite arr, och beställning innan dagen når sitt slut=)

hämtar upp Alexander på dagis, och möts av en STOR bula och en knallröd panna, han har fallit med pannan i asfalten...=( kommer hem, hämtar molle, värmer mat, Alexander vill inte äta som vanligt, äter själv, börjar baka, blir fel, smeten är för lös och går inte att ta i...gör en ny sats... kakorna som ska vara små och runda flyter ut på hela plåten...försöker en sista gång då jag ser att jag fått fel mängd mjöl på receptet...grr, här håller jag på att gå under...Iallafall, baket är klart, och lillkillen ligger och sover, jag är helt SLUT efter dagen...bara själva födelsedagen kvar nu=) ska gå och sätta upp hans paket i hans rum nu, sen har jag gjort mitt för dagen...Hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar