tisdag 30 juni 2009

Var tvungen att måla stolen också...

när jag lika var i farten...nu står den vid lekstugan/förrådet vad det nu blir så fint på sin plats...

Har varit en helt underbar dag idag också, varmt och härligt, syrran har varit förbi en sväng, senare på kvällen kom evelina förbi också...hon tjatade lite om modevisningen;P men jag stod på mig...=) hihi, hon skulle gå iallafall, modiga du=) iallafall, ska och spela tennis hon och jag på torsdag kanske, gäller bara att gräva fram värstingracketerna och sportoutfiten så är det bara köra=) tur att det är långt in i skogen och att ingen ser oss=) nyss varit till mamma och pappa och fått i oss lite smulpaj, gotti gotti, farligt det här med semester, man blir ju sugen på så mycket...Skattade idag när evelina kom förbi...smutsig, svettig, osminkad, flottig i håret, var bara flugorna som saknades surrandes omkring mig...ja de e såhär att ha semester=D men skönt är det...nu till tv och kanske en kvällsmacka...hadé







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar