onsdag 24 juni 2009

Bukettenfynd....

Fyndat och målat...=) så kul att fynda, speciellt när det är gratis=)) Denna korg har det varit mossa i, Har tittat på den många gånger när jag gått förbi vagnen där den stått, och funderat var jag kan ha den=)Målade upp den och skrev dit lite text" förälskelse"Vet ännu inte vad jag ska ha i den, tänkte mig nog gamla glasflaskor...nåja återstår att se.

samma denna trälåda...I den har de varit lökar...tittat på den där den stått i trappen, och tillslut landade dom båda två hos mig under penseln.
det var ju tänkt att den skulle stå ute, med planteringstillbehör i så därför blev det texten " my garden"...nåja, nu ska det göras kvällsvälling. hadé

1 kommentar:

  1. Jag trodde först inte att det var du som målat texterna med pensel! Så duktigt, det visste jag inte om dig! Hihi! Jag bir jätte inspirerad och har fått en liten idé om vad jag ska göra hemma. :)

    Dessutom borde du ge mig credit för mina inlägg som jag varit superduktig att skriva! ;D

    SvaraRadera