lördag 13 juni 2009

en liten paus....

Titta så fint det blommar hos oss nu...hoppas bara sommaren kommer snart också.
pausar lite från mitt arbete ute...ojojoj vad jag jobbar=) lite självberöm får man lov att ge. Målat lite på huset, men sen drog det ihop till moln så jag törs inte måla mer om det skulle börja regna, då fortsatte jag med att ta bort min gigantiska blombänk längst huset...lite jordgrävning, lite kantstenslyft, lite grusskottning, så var allt klart.skönt, vet ni hur länge jag har gått förbi och tänkt att när jag får tid så ska den väck...fortsatte med lite maskering runtom fönsterlisterna, men då tog tejpen slut, så då får man lov att vila=) Iallafall, middag och gosaker hos Mia, ikväll.Jag, Mia och Evelina ska ha lite lördagsmys...skönt att hitta på nå och koppla av efter all stress på jobbet...nu ska jag gå och titta till mina nysprayade lyktor...hadé


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar