måndag 29 juni 2009

Underbart med semester=)))

Gjorde en lite tripp till haparanda idag, mest för att jag skulle inhandla myggnät, är ju så tokigt varmt i sovrummet när man ska sova så det går ju inte...när jag väl kommer hem är det inte alla delar med i förpackningen...less bli jag=( Iallafall, blidde vita kuddfodral från ikea och småtjafs mest...Hittade detta fina fågelfat, var ute med ett på fot, men det sista hade just gått när jag kom=( otur man kan ha ibland...måste jag nämna att jag sprayat den?=) Fick frågan om jag skulle gå modevisning senare i veckan och på söndag, skulle visas bikinis och vanliga kläder från berlins...men,men känner mig inte helt inne på den fronten=) Nu till tv och kvällsplock.hadé


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade till dinb blogg av en slump och har suttit här länge och tittat på allt snyggt du gjort. Så mycke inspiration jag fått att fixa till lite när jag kommer hem igen..
    Kommer att komma tillbaka fler gånger.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade det jag letade efter =) och gissa vart..jo på IKEA ;-)
    Var in på den där butiken i Torneå, den var välldigt liten och dom hade inte så mycket, men det var fina saker d dom hade =)
    Köpte glas på Pentik först, men när jag ångrat mig och ville lämna tillbaks så höll jag på att inte få lämna tillbaks å få pengarna tillbaks. Men efter en stunds prat så fick jag pengar tillbaks men i Euro (dom skulle först ge presentkort)..nå ja! Gick in på Maxi och handlade upp dom på mat, så d löste sig =)
    Ska nu bada gumman
    Ha d =)

    SvaraRadera