fredag 12 juni 2009

Pust, nu är studenten över....

Studenten är över för detta år, skönt, konstigt med allt omkring allabeställningar veckor i förväg, alla blommor, allt folk, allt kretsar kring studenten.butiken fylls som aldrig förr
jobb till sena kvällar....och sen bara på ett ögonblick är det över...samma sak nästa år igen=).Lägger in en bild på min söta urna som jag fyndat...från Mia.Har nämligen såna i butiken som vi fått in för ett tag sen, då köpte mia en, alla små tog slut så vi var tvungen att beställa in fler finns i 3 storlekar) och då började jag prata om att jag skulle köpa en. Men, då berättade mia att hon lessnat på sin urna och satt ut den på sitt fyndisbord...Vem tror ni köpte den?=) Snacka om fynd.
Lägger även ut en bild på min söta nalle som jag fick av Alexander och Anton från mitt ljuva hem...sååå söt...
Snart kommer gammelmormor och gammelmorfar på besök på lite bus innan läggdags...ska gå och fixa lite...hadé


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar