söndag 7 juni 2009

Magsjuka...

Åkte ju på magsjuka igårnatt, trodde jag klarat mig nu när Anton och Alexander redan haft, men icke det...fy f*n hur man mår.sprang mellan soffan och toa hela natten, känns som om jag aldrig spytt så mycket. Så nu känns det som ett stort hål i magen när man inte fått äta nå...sov stort sett till 19.00 igår,fattar inte att man kan sova så mycket, men hoppas att jag blir helt återställd idag, nu känns det mycket bättre, men jag har ju inte ätit nå än=), tänkte iallafall ta oss till IKEA idag, fick ju presentkort där också så nu ska jag inhandla bla dessa kuddar samt vita spetsgardiner i samma serie(Alvine) Så vi tog oss inte så långt med våran planerade målning igår, dessutom kom det ju lite regn, så vi hade ändå inte kunnat måla, Anton gick an med bortskottning av sand från Alexanders gamla sandlåda.Han har fått en ny 6 kantig som Anton och han satt ihop igår. Nu till frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar