måndag 17 maj 2010

Mysigt i stugan...

var till stugan i torsdags och myste på...grillade och åt ute...Alexander tyckte att bäcken var sååå spännande, höll på att håva " fisk " i den=) tills han ramlade i...sjöblöt såklart men ändå var han så arg när mamma tog han därifrån för att byta kläder...det är så kul att se när han mår så gott när vi far dit...han har 1000 saker att göra hela tiden...full rulle, allt är ju så spännande.




iallafall...blev han sjuk på fredag...varit hostig och dålig hela helgen...men vi for ändå till stugan på lör, var ju så bra väder...Anton, Alexander, Ove och Marianne for redan på morgonen...så efter jobbet for jag dit jag med, grillade och åt ute...är så gott att grilla.







måndag idag...och hemma med Alexander...nyss öst ner med regn, och jag har redan städat huset, så vad ska man nu hitta på nu?=)

börjat rengöra nå gamla fönster som jag ska ha när jag får ork till att börja med mitt nya projekt...

vet bara inte riktigt hur jag ska börja...så jag får nog fråga pappa om det...

hadé



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar