lördag 22 maj 2010

mitt skåp är klart=)!!

äntligen är skåpet klart, blev mer än nöjd med det, precis som jag ville att det skulle bli....fick inspirationen efter den här bilden när jag kom på att jag ville ha ett eget=)


Tack Pappa för all hjälp, hade aldrig fått ihop det utan dig, han gjorde ju trots allt det mesta på det=)






så härligt när man kan börja plocka in lite kvistar från gården...










så nu är förrådet där bak fyllt med lite mer saker/möbler....ni vet en sak in...massa andra ut=)















sådär ja...nu ska vi snart ge oss av till haparanda och finland för att shoppa och busa lite=) hadé







8 kommentarer:

  1. Jättefint... passade så bra där :)
    Trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med skåpet. Pappor är bra att ha ibland.
    Ha en skön Pingstafton!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Det blev ju fint =)
    Mia

    SvaraRadera
  4. Oh what wonderful blog and so beautiful pictures.. a nice sunday Susi from Germany
    susisgelbeshaus.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart fint hem du har. Kul att hitta hit. Lägger till dig i min följa-lista.
    Kram A-K

    SvaraRadera
  6. Wauh!!! hvor er det blevet flot dit skab.
    Og din indgang er super flot.
    Helt klart en blog jeg må følge.
    Ha`en fortsat god pinse:-)
    Knus Susi

    SvaraRadera
  7. Såå fint det blev skåpet!!! Härligt med händiga pappor;) O massa fina detaljer runt om. Kul att hitta hit:) O kul att du vill vara med i min utlottning!
    Jag ska kika runt lite här hos dej.
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. hej ! toppen fint skåp :D har nå fönster ståendes som jag också ska göra ett skåp av, men d får bli lite längre fram :D kram

    SvaraRadera