onsdag 12 maj 2010

köpt mig ett olivträd=)


såååå himla fint...mycket nöjd. i väntans tider på att få komma ut får det stå inne i vardagsrummet så länge...men det är ju fint vars de än står.

varit ute med Alexander sen vi kom hem...han har varit ute flera timmar nu...jobbat på med allt möjligt, sen har vi varit på upptäcksfärd med att mata alla myrstackar här i skogen...avslutat med skrovmål ute i solen=) väldigt bra eftermiddag...




imorgon är man ledig, sen jobb fre och lör...så jag ska njuta x-tra mycket imorgon=)

hadé

4 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Kanon fint olivträd! Är nått som står högt på min önskelista också! Men får sån noja över att det inte kommer överleva i mina händer bara!;)
    Vilken söt liten gunghäst också!
    Hoppas du får en fin helg trots jobb!
    Kram/L

    SvaraRadera
  2. Åh så fint :) Särskilt fint blev det i den "krukan".
    Hoppas du får en härlig ledig dag :)
    //Kristin

    SvaraRadera
  3. Jättefint blev det... Gillar ditt hörnnskåp, har ett som står och väntar hos min pappa.
    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  4. Hej Helena
    Vilket fint olivträd, gillar även krukan den står i. Jättefint. Ha en fin söndagkväll.
    Kram Camilla

    SvaraRadera