tisdag 1 september 2009

Tisdag...

Är klar med min stege som jag har snickrat ihop, men väntar på korten på ALexander som ska vara i så slutresultat kommer sen=) har iallafall gjort lingonriskransar ikväll, fick lite inspiration från http://mindrom.blogspot.com/ när jag såg hennes kransar=)

Var och lunchade med Mia och Amanda idag på vikingen, å vad gott det var, kul att komma iväg en sväng från jobbet och koppla det åt sidan ett tag. Skrattar när jag ser Mia tjorva med Amanda, hon har det fullt upp, och snart får dom en till=) Tycker vi har det nog med Alexander som det är nu iallafall=)

Nåja, nu till lite te. Min hals måste kureras, hade ingen röst imorse, blir nog soffan inatt, hostar så jag väcker killarna...ha en fortsatt bra kväll allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar