lördag 19 september 2009

Loppisrant...

sååå härligt att vara ledig, känns så skönt=) fick mig en efterlängtad sovmorgon idag till 8=) det var uppskattat, Anton skippade skogen imorse för att jag skulle få sova lite längre, han är så gullig;) For sen till min favvoloppis och fick med mig lite hem...
Kudden och fodralet handlade jag på gk:s superfina ska ha den tillsammans med hm kudden som jag väntar på i min nyinhandlade soffa=) glömde nämna att jag köpte en liten soffa=)....Antons min var inte lika uppskattad när jag kom hem, men nu ser den inte så vacker ut, men ni ska få se när den fått lite lager färg, lite ny stoppning, lite nytt tyg, så blir den som ny=)

Han hade lagt undan några stora gamla nycklar, och skulle lägga undan mer till mig till nästa gång=) jag e ju riktigt bundis med gubbarna=)


Fina socker och saltkar...








Jättesöt liten glasljusstake...





glasskål...
När jag kom hem var Anton redan påbyltad med sina jaktkläder, då var det hans tur att fara i skogen=) så nu ska jag ta tag i soffan om ALexander tillåter, sen ska mamma komma och vara barnvakt medans jag tömmer mitt fyndisbord, hoppas det blir lite klirr i kassan efter min tripp imorse=)




Nä nu till soffrustning=) hadé








1 kommentar:

  1. Fina fynd du hittat..jag hade kommit med till Morjärv om vi inte skulle ha vart på kussarnas lekstuge fest idag ;) Visst blir det Leos på tisdag? Blir det nån mer än vi? Ska vi ta var sin bil? eller åka i samma? Bara så jag vet, för mig spelar det absolut ingen roll bara jag vet..men har inte berättat åt gumman än så hon blir nog glad att få fara om vi kommer oss iväg..sen är det ju tur att hon kan klättra själv..är ju inte så smidig ;)
    Ha det bra och fortsatt trevlig helg..och ps..soff fyndet lät ju intressant! =)
    Hej svejs!

    SvaraRadera