fredag 18 september 2009

Fredag...

For förbi återvinningen imorse innan jobbet och skulle köpa ljusstakarna som jag spanat in=) måste bara inhandla lite mer vit sprayfärg så blir det fint...

Gjorde en ljuslykta igår, var rastlös=) är så fint med gamla glasburkar till allt möjligt...

Blev ett fat och en lite skål också, fatet var så litet och sött, sådär lite nött och gammalt som jag vill ha det=) 5:- dessutom, som hittat.

Fyndisbordet hade det ej gått så mycket mer saker på, men jag reade lite så hoppas det går lite till till imorgon då jag tömmer det=)
lillkillen skriker och är trött,vi har stigit upp 05. 3 idag, så mamma lär också somna tidigt=)
Nu ska vi ut i skogen och plocka lite mossa=) ha en supermysig fredagkväll allesammans=)

2 kommentarer:

  1. tjusig ljuslyktan blev, sött =) en sån kanske man skulle knåpa ihop !
    trevlig helg.. kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ljuslyktan blev ju fasiken finare än en köpes =) Riktigt vackert!

    Vi kallar henne aldrig för det smeknamnet, det blir bara Anna...haha så vilken tid det tog innan poletten for ned... nåja det är iallafall min kära kusin!

    Kram Anita

    SvaraRadera