torsdag 23 juli 2009

Torsdag...

Kommit hem från en mysig dag i haparanda med Malin...var på stan idag och jag hittade lite kläder.bla denna söta klänning.köpte mig även en ny morgonrock från hemtex, sååå himla härlig och mysig, har länge letat efter en sån och nu hittade jag en=) passade även på att inhandla lite nytt till lilltoan som går i rosa=), ett linne, och lite saker från tiimari.men dom får lite omstyling så bilder på dom kommer väl inom kort.





Gjorde sushi till middag igår...mmm, kunde inte valt en bättre middag, det bara smälte i munnen=) 1:a gången vi gjorde egen, och det kommer jag definitivt göra fler gånger, synd bara att inte Anton äter det...Här är en bild på 1 av hennes hundar...söta plexus, han blir alltid så glad när man kommer och har värsta racet=) Hade en jättemysig kväll med mycket surr och skratt=)händer alltför sällan...När vi kom hem målade jag klart flaggstången, sen middag till BB och sen hem.Där väntade Ann-lo, Henke och Tina;) för ett kort stopp för att säga hej. Fortsatte sedan med Altantvätt, tänkte börja med den imorgon, nu är den ju påbörja så då återstår bara resten...Nu till tv och mys med goaste Anton...Fy vad jag saknat dom.Hadé














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar