fredag 3 juli 2009

sommar...

ååå, vad härligt med sommar och semester...njuter varje dag, så skönt att kunna varva ner och koppla av bara...längesen som jag kunde känna lugnet som nu, när man slipper stressa på jobbet, har varit en hel del stress under senaste tiden...mina nariga händer från snitten börjar hela, sakta men säkert=) nu ser det inte ut som om jag jobbar i en verkstad mer=)...igår var vi en sväng till ann-lo i lilla lappträsk, och hälsada på lilla tina.Alexander var så söt, han var helt ivrig när han såg henne, skulle bara in i vagnen, ville inte släppa, skulle klättra in, och puttade bort mamma och skulle köra själv...ganska kul att se=)













Hann med traktorer, se på kossor, grisar, och en häst...men bäst var nog ändå tilde=)







Senare på kvällen var det dags för tennis som utlovat, brudarna gör sig redo=) vissa lite mer än andra=)hehe...mia la jag inte in nån bild på för hon streta mot kameran...men även hon var med...började med lite paj uppvärmning, efterssom banan var upptagen först, sen skulle camilla hem till hundarna så det blidde bara jag och evelina som spelade, Mia trotsade myggen uppe i skogen, men sen for även hon...ojoj, sopade banan med våra slag...not, om så ändå vore fallet, ganska nybörjare på detta än så länge, men pajen tror jag vi förbrände iallafall...=)
Evelina skyller på att hennes racket var snett och tejpat...jag tror dig=)















2 kommentarer:

  1. Nu ska vi se ifall det här funkar? :) testing testing. Nåja om det går att kommentera så vill jag säga att jag tycker vi borde spela tennis igen snart :) det var ändå rätt kul.

    Puss

    SvaraRadera
  2. men vaaa faan, men var juh tvungen att skaffa ett sånt där google konto ;)

    SvaraRadera