tisdag 28 juli 2009

Inhandlat lite nytt igår...så fint med fattigmanssilver.
Idag ska vi fortsätta med altanen, ska försöka mig iväg på en loppis här i krokarna, och se om det kanske finns nå fint bord till kontoret, är ute efter ett speciellt med lite lådor och fack.Anton är just nu i skogen, och jag och Alexander har morgonmyst lite...gopellen våran.Han är så söt när han ska hjälpa oss med altanen, han stoppar in skruv i munnen som pappa och tar skruvmejseln och sätter sig på altanen och ska skruva.På fredag ska jag på jobbet en sväng och göra en droppformad brudbukett med tillbehör, känns så tråkigt att semestern snart är över=( och ett år till nästa.pust.Nåja ska njuta till fullo och försöka hinna med så mycket som möjligt på huset innan=) ska iväg nu på morgonen och köpa lite utebelysning, det blir nog stolpar i altanen, fint kommer det bli..Hadé



1 kommentar:

  1. Vilken underbart hem du har och vilken fin blogg! Du är verkligen duktig på att inreda ditt hem lantligt. Massor av fina ideér. Roligt att du lämnade en kommentar hos mig för nu hittade jag till dig! Hoppas att du får en skön helg!
    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera