onsdag 11 mars 2009

jaha...

då åkte man på denna j-vla magsjuka.pust...kände ju att jag mådde dåligt igår.men ändå skulle jag fara och jobba...tänkte att det var ju bara 4 timmar så det går nog bra, men jag mådde illa...hämtade alexander hos farmor och farfar efter jobbet efterssom anton låg sängliggande med feber och illamående.Alexander mådde däremot bättre...bjöds på kotletter med mos, men efterssom jag inte hade matlust fick jag ta en doggy bag med mig...försökte få i mig middagen hemma men det gick inte heller...jobbigt när man känner att man är hungrig så magen nästan bränner, och inte få ner nå. Slutade iallafall att jag låg med hink i soffan framför tv:n och spydde. Spydde 2 gånger på kvällen...och har inte spytt nå mer sen dess.men mår illa till och från...fått i mig lite rån,men så fort dom kommer i magen virvlar det runt=)...aja..är hemma idag iallafall.skulle börja 13,15 men det blir inget med det.

Alexander mådde bra igår hela dagen..åt lite pö om pö, tog det lungt med maten så han skulle få behålla det,men sen inatt satte han sig upp och hostade så han spydde...vet inte om det beror på magsjukan eller hostan? nu är han iallafall hos doktorn med anton...får se vad dom säger...ska gå och slänga mig på soffan igen och kurera mig...

1 kommentar:

  1. INTE KUL med magsjuka så du får Krya på dig. Här mår man illa till och från utan magsjuka..
    Kram från oss i Rais
    amanda amanda
    (mandis ville också skriva, men lite hjälp så kunde hon knappra in sitt eget namn ;)

    SvaraRadera