torsdag 12 mars 2009

...


Var in på återvinningen i måndags och sökte efter en tallrikshylla...=)jag var nog inte den enda som frågat efter det, hon sa att det verkar vara populärt, och att dom inte hade haft inne nån på över ett år...ok, söka någon annanstans då...
Hittade iallafall denna träsko...målade den vit och med lite klister, spets och papper blev det här slutresultatet...hamnade i köket.

Även här kom mina
gamla böcker till användning=)...
Köpte en krya på er bukett till mina älsklingar....
Mitt senaste projekt...björkhjärtan..färgen har inte riktigt torkat än, tar nog ett tag efterssom jag doppat ner dom i färghinken...blev så svårt att få färgen att komma in mellan alla kvistarna annars...=)
Tänkte ju ha dom i spetsband på garderoberna, men anton förbjuder hål i dörrarna...hmm få se hur jag löser det...
Alexander blev ju hemma idag också...måste ringa till läkaren igen och höra...
nu kommer det från flera håll och kanter...fick nyss ställa han i duschen...stackarn...är så synd om dom när dom är så små...

2 kommentarer:

  1. Jag har ju hängt upp en krans på ytterdörren, gjorde inget hål. Men har hängt med ett spettsband och satt fast med ett häfftstift uppe på dörrkanten. Så då synns det inga hål när man ångrar sig och inte vill ha den där nå mer ;) Så mitt tipps är uppe på dörren, sen ett längre band ner och så har jag satt lite teijp så hänger den rakt och ganska still :)
    Krya på er...
    /Mia

    SvaraRadera
  2. Men gud så sött gjort med träskon!!!!!! Kram på dig!

    SvaraRadera