onsdag 11 mars 2009

denna magsjuka...


jaha...skulle fara och jobba imorgon, alexander skulle på dagis igen...allt var lungt och förberett, ställer i ordning allt till han när vi har tidiga mornar så vi spar tid, skulle ju börja 8 imorgon så han skulle vara på dagis 07.45, iallafall...han har lagt sig för att sova när jag hör att han börjar hosta...springer dit och kollar så han inte ligger på rygg och spyr...han spyr, ut med hans sängkläder, rengöra han och förbereda han för att sova i våran säng..hinner just gå ut från sovrummet när jag hör han börja hosta igen...denna gång spyr han mer och mer...hela han är full i spya + våran säng...stackarn...blir så ledsen när jag ser han såhär...inget mer dagis för han denna vecka...


Är ute efter en dalahäst som inte är alltför dyr...finns ju massa, jag kan ju alltid måla:)hittat gamla blåa för typ 300:- lite väl mycket för en dalahäst tycker jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar