tisdag 17 april 2012

Alexander som liten bebbe....

 Ne, Ingen liten än, det är bara bilder på Alexander som liten...
Idag har jag gått 9 dagar över tiden, var till barnmorskan igår och hon sa att om det inte har kommit igång till mån så måste jag åka till Sunderbyn för kontroll... 
 såhär sov alltid Alexander när han var liten, armarna rakt upp...=)
Känns som om man vill isolera sig inne dom sista dagarna nu,vill inte träffa nå folk alls...Alla frågar om jag inte fått än, försäkringsbolag och olika erbjudanden från olika försäljare som ringer, telefonen piper med mess, och mailen som gratulerar till nya bebisen, känns bara ännu tyngre...vill bara få födseln bortgjord nu, och träffa våran nya familjemedlem...

4 kommentarer:

  1. D va minsann en envis liten rackare där inne ;P så där sover Arvid också, med armarna uppe. Det sägs att välmående barn sover så :D jag hoppas verkligen att du får åka in NU! kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Förstår om det är jobbigt med väntan! Jag hade tur och fick bara gå 3 dagar över med sonen och fick tre dagar före beräknat datum med dottern! Men du kanske inte väntar längre?:) Hoppas bebben tittat ut nu!:) Väntar spänt på att se när h*n kommit ut!:)
    Så fina kort på din son! Ha det fint!kram/L

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till bebben:-) Äntligen! Hoppas allt är bra med dig och bebis:-)

    SvaraRadera
  4. Har precis satt igång en "helgens blogg - tävling" på min blogg.
    Vinnaren dras imorgon.
    Var med du också, nothing to lose? :)

    SvaraRadera