lördag 14 april 2012

6 Dagar över tiden....

 väntar in denna serie på Ikea just nu, men det verkar dröja...rosa skålar och tallrikar...till ett bra pris dessutom
Så himla söta..
Här väntar vi och längtar...idag har jag gått 6 dagar över tiden, och det är såå jobbigt...
Varje dag känns tyngre och tyngre, håller på att bli galen och gå hemma och vänta, fingrarna har blivit som prinskorvar dessutom, och jag kan knappt röra mig känns det som...
 beställde ett par skor som kom i förrgår, men mina fötter är ju svullna som bara den så jag fick inte ens på mig dom...kanske inte så bra ide att köpa nya skor när man är höggravid...Nyss gått en prommis, har lite värkar nu, men det är nog ingen bebis som kommer i helgen iallafall...

3 kommentarer:

  1. Åh så drygt... jaja bara att vänta!
    Jag har dom små skålarna, superfina!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Superfina skålar, måste nog åka till ikea på en tripp snart!;)Hoppas väntan snart är över för dig! Så spännande med en liten! Stort lycka till! kram/L

    SvaraRadera
  3. Så fin servis... den blir man ju som liiite sugen på, hoppas den kommer in i happis snart! Hoppas bebis kommer snart, Lycka till med allt nu. Kramkram

    SvaraRadera