tisdag 27 mars 2012

trött...

 Å herregud så trött jag är hela tiden...Igår trodde jag att jag skulle föda...hade kraftiga förvärkar i 1,5 timme, men sen gick dom plötsligt över...
 Hade förvärkar stora delar av hela dagen, och den tryckte neråt så mycket så jag hade svårt att gå...känner tryck idag också, så vi får se...har inte sovit en blund inatt känns det som, så efter jag lämnat Alexander på dagis imorse gick jag och la mig i sängen i 2 timmar...
 Känns som om jag bara vill sova hela tiden....gör ont när jag står...iallafall, så har jag fått tag i läkaren ang sjukskrivningen...så får se hur dom beslutar nu...fattar inte vad som ska krävas när man har tagit ut sig så på arbetet att man är sängliggandes resten av dagen för att man har så ont...och dom anser att man inte har rätt till ersättning...bara avvakta nu.
ska snart iväg och hämta Alexander från dagis...imorgon är han ledig, och då ska vi fira farmor som fyller år...
hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar