onsdag 7 mars 2012

rosor på jobbet....

 Ledig dag idag, så idag ska vi träna lite skidåkning,och fara och fika med Mia.
 Måste visa mitt fina nya halsband som jag beställt från Anna-Paulina som har http://pysselverkstaden.blogspot.com/ Hon gör smycken på beställning, tårtor mm, kolla in på hennes sida.
 Fick 20 stora rosor i måndags av våra blomsterleverantörer på jobbet....dom tror visst att jag kommer få snart=)
hade såna förvärkar i söndags, som kom och gick hela tiden, och höll i sig i över 1 timme...känns som om det börjar vara dags snart, men den kan gärna få vara inne 2 veckor till iallafall...igår hade jag förvärkar på jobbet, och imorse också...bara gilla läget..=)

2 kommentarer:

  1. Inge fika...Typiskt mig att måsta ställa in då det krocka med badet jag också lovat ;) men vi kommer och hälsar på i morron =)
    Så man får se allt fint som du har i bloggen =) Snart är d dax för bebben att komma..inte länge kvar nu. Och med andra barnet kan man känna av mer..och du får nog innan utsatt tid tror jag.
    Vi väntar bara på att du ska ringa el sms:a att nu är h*n här =D
    Ses i morron i stället då vi kommer och härjar en stund ;P
    /Mia

    SvaraRadera
  2. Fint halsband och vacker ros :D hoppas bara du slipper gå över som jag gjorde, huvva d va så jobbigt. Kram kram :D

    SvaraRadera