tisdag 5 januari 2010

Tisdag...

...tanken var ju idag att vi skulle fara och bada till Boden, men Anton är ju och hämtar en bil i Dalarna just nu så vi får ta det imorgon...Kallt som tusan ute nu, känns lite trist...Vet inte riktigt vad jag och Alexander ska hitta på idag...Kanske bad i kalix om dom har öppet...kanske lek i luleå?lek i haparanda? vet inte riktigt...ska höra med syrran vad hon är sugen på.kändes ganska kallt att bada, jag fryser ju bara jag tänker på det.

var iallafall på en shoppingsväng med syrran igår...hade lite present kort som jag handlade för, sen var det premiärtur för shop express på coop, gick förvånadsvärt smidigt...så det ska vi köra med nu=)



hittade detta fina fat och kupa på mitt ljuva hem här i Kalix...nä nu är Maria och Victor på väg hit, här ska busas=)
Hadé bäst allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar