onsdag 20 januari 2010

sakta men säkert....

slår knopparna ut, snart är det vår i huset=)

Dagen har varit super...slutade redan klockan 14 så det känns nästan som om man varit ledig idag, hunnit med så mycket. Varit ute med Alexander på eftermiddagen, sen har syrran varit förbi, vi tog en liten " skönhetskväll "
färgade håret och fransar och bryn, sen la vi ansiktsmask...min " kur " blev inte riktigt som planerad....
Började med fransfärgningen...hade redan då sattit i färgen i håret som skulle verka i 50 minuter, så då passade jag på att färga dom...redan efter nån minut fick jag nån allergisveda=) rann från ögonen så det var bara att spola bort, ingen färgning här inte...
Fortsatte då med masken som skulle kletas in i hela ansiktet...detta var altså en sån som skulle dras av, så man skulle vänta tills den torkat...då kom jag på att färgen skulle sköljas ur...den hade redan då varit i för länge...tänkte att jag kanske kunde undvika att få vatten i ansiktet, medan jag sköljer ur färgen...så fick det bli...börjar spola vatten , spolar och spolar, kommer inget varmvatten...kan man ha bättre tur, hade ju inget annat val än att stå i kallvatten, färgen måste ju ur....med masken kvar...ojoj, så nu har jag sån ryggvärk så Anton har lovat mig massage..sån tur jag har=)

1 kommentar:

  1. Otroligt fina bilder, och måste även säga att jag älskar din blogg! Så otroligt inspirerande!

    Kramar Emily

    SvaraRadera