måndag 7 december 2009

måndag igen...

så var det måndag...dagarna bara rusar iväg...fick paket idag, mina ljuspåsar som jag köpt från tradera...superfina, en nöjd kund=)
Försöker få lite juligt här hemma...på mitt lilla sätt, är ju som sagt inte för det där med rött...



var och luncha med Mia, amanda och oscar idag, mysigt=)
har lite körigt med bilar just nu, efterssom vi har fått lämna in våran, sen den blev påbackad...ett himla pusslande och körande känns det som...dessutom har jag massa paket som jag måste köra och posta sen alla traderavinsterna,Alexander ska skjutsas och hämtas, ska själv vaccinera mig imorgon efter jobbet, som det ser ut nu så får vi bilen imorgon innan jag slutar, men vi får se, det löser sig nog.
Snart kommer Evelina till "stan"=) hon ska jobba x-tra på jobbet nu under jul/nyår, så det blir kul=)
Nä nu till kvällsplock innan tv:n Hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar