torsdag 10 december 2009

kolla in vilken fin tildadocka jag hittat...blir dock lite snål för 530:- tycker jag att det finns annat att lägga pengarna på...har som fått pippi på dessa söta dockor, och annat i tyg=) som dessa fina tyghjärtan...skulle testa mig på att göra egna...jag menar hur svårt kan det vara, men ja...tydligen.För en person som måste dra tyget för att sömmen ska bli rak...lät bli att ta några kort på det färdiga resultatet...så jag använde min målbild istället...några svordomar senare ligger dom ihopknölade i min skrotskrubb...där kan dom gott ligga.
har just kommit hem från middag med bukettengänget...mycket gott, känns som om man inte behöver nån frukost imorgon=) fick dock veta en tråkig nyhet tidigare idag, som går och gnager som en klump i magen...hoppas allt blir bra gumman:(...nåja, ska krypa till kojs, en dag imorgon också....hadé

2 kommentarer:

  1. Hej Helena! :)

    Du verkar ha mycket att stå i nu när julen nalkas, inte bara hemma utan på jobbet kan jag tänka mig. Hoppas du/ni har det bra, tänker på er! Är tyvärr dålig på att höra av mig. Kanske vi hinner träffas nån dag och äta lunch tillsammans du, jag och Emma. Hade vart mys! Sköt om er. Trevlig 3e advent!

    Kraam/Emma

    SvaraRadera
  2. Ps. Tog mig i kragen idag och har börjat blogga igen! Samma blogg, men mycket bättre. ;)

    SvaraRadera