tisdag 18 augusti 2009

Tisdag...

köpte mig en ny hylla idag från em, dom har ju 25% på allt i butiken så det blev denna...kollat in den tidigare och nu blev den min=)passade bra in i köket.
just varit på massage i 1,5 timme..skönt.Ryggen känns verkligen utmasserad, sen fick jag lite övningar som jag ska försöka följa, samt situps, så får vi se om det blir nån skillnad, jag som älskar att träna...not.




Nya kuddar från haparandasvängen i söndags.




Imorgon blir det jobb till stängning, känns inte så jobbigt, känns som om det är så mycket som ska göras så då går tiden fort=)sen Mia måste vi ta det där fikat...
Nu till tv, och lite kvällsmacka...hadé

2 kommentarer:

  1. TACK för dina jättefina ord inne hos mig!

    Vad roligt att hitta till denna ljuvliga sida - kikar snart in igen!

    Jes

    SvaraRadera
  2. Men vad gullig han är! :) Hihi :) Sötisen!

    SvaraRadera