lördag 1 augusti 2009

Glömt att visa mitt fina skrivbord som jag piffat upp...mamma och pappa hade ett som passade perfekt in=)


Har hunnit med att bada en sväng med lillebror och syster, det var bara vi som badade, det regnade och mullrade=) men ganske mysigt med regn. Ska snart iväg till mamma och pappa på middag, det blir tacos, alltid lika gott...






Varit till haparanda en sväng idag, skulle köpa stenar till den mur vi tänkt göra vid altanen, men dom hade inga som vi tyckte passade in, köpte denna barnstol åt alexander, och så hann jag in en sväng på en liten helenabutik=) var så stressad så jag hann bara med en snabbtitt, men det blev ett x och denna söta.

Nu måste vi iväg, middagen står klar...hadé








1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har. Vad heter tapeten du visar i ett inlägg? Hit måste jag igen snart :) Mvh Annika

    SvaraRadera