söndag 26 april 2009

Söndagsfynd...

Var in på repa för att köpa frukt till kvällens fruktsallad...när jag såg denna söta...50:- det var dagens stora fynd...=)
Ska på middag ikväll till " Farmor och farfar " Lax med mos är det på menyn=) Marianne är så duktig ¨på att laga mat, blir så bortskämd när man blir bjuden på middag titt som tätt, men det uppskattas=) Annars har vi varit ute stort sett hela dagen och arbetat, är så roligt när man kan börja vara ute såhär mycket, Alexander har ju som vanligt fullt upp och det är svårt att få in han. Nåja, ska försöka hinna plocka lite innan middagen...




1 kommentar:

  1. Det kan man kalla fynd ;) på jobbet har dom ju kostat en lite större slant när vi hade dom..men på Repa kan man fynda ;)
    Jag har inte fyndat men jag har investerat mig ett par mamma jeans idag på HM i Torneå, vart dyrare än på denna sida, men va f-n måste ju ha ett par byxor. Köpte mig sen ett par skor (typ ballerina)en korsning mellan ballerina och tennissko ;-) till sommaren på skopunkten, om jag nu kommer kunna ha dom då. Sen fick jag mig en tröja av svärmor :-) som hänkade med på road trippen ;-)
    Ses i morron på jobbet/M

    SvaraRadera